Kyocera Sık Sorulan Sorular

Çıktı alamıyorum.

Yazıcınızın açık olup olmadığını kontrol edin.

Yazıcınızın ekranında Ready to Copy (Fotokopi Çekimine Hazır) olup olmadığından emin olun.

Yazıcınızın kasetlerinde kağıt olup olmadığını kontrol edin.

Yazıcınızın Kablolarının takılı olup olmadığını kontrol edin.

Yazıcınıza giden LPT1 ya da UTP kablonun yerine düzgün olarak takılı olduğuna emin olun.

 


Kağıt Boylarını Tanımıyor.

Bilgisayarınızdan yazıcıya yazı gönderdiniz. Yazının ekranında (Örnek: Add Paper in the Drawer11x8/2 ) yazıyor. Yazıcınızda 11x8/2 (Letter) bu kağıt olmadığından dolayı hata veriyor bu hatayı gidermek için makinenin kasetine 11x8/2 (Letter) kağıt koyun ya makinenin üzerindeki Primter Online tuşuna basıldığın da karsınıza " Continue (devam et) veya Cancel Print (İptal Etmek) gelecektir eğer Devam "Continue" etmeyi seçerseniz makinenin kasetlerinde olan kağıtlara basar veya iptal etmek (Cancel Print) seçerseniz gönderdiğiniz printer çıktısınız iptal eder.

Bu hatayı bir daha yasamamak için ;

Başlat, Ayarlar, Yazıcılar, Varolan Yazıcınızı temsil eden Simgeye sağ tuşla tıklayın Özelliklere girin Paper seçeneğinden kağıt boyutlarını ayarlayınız.

 


Grafikler bozulmuş veya tamamlanmamış, yalnızca belgemin bir kısmı yazdırıldı;

Yazıcınızın yeterli belleği var mı? Sorunun yazıcı belleğinden olup olmadığını belirlemek için Yazdırmayı denediğiniz programdan çok küçük bir belge yazdırmayı deneyin. Bir grafik programından yazdırmayı denemiyorsanız, yalnızca metin içeren bir belge yazdırmayı deneyin. Küçük belge doğru yazdırıyorsa, yazdırmayı denediğiniz program yazıcınızın belleği için çok büyük olabilir. Yazıcınızda bulunan bellek miktarı veya ek bellek ekleme hakkında daha fazla bilgi edinmek yazıcının üreticisiyle bağlantı kurun.

 



Yazı tipleri eksik veya ekranda göründükleri gibi görünmüyorlar, Çıktı bozuk.

Yazı tipleri eksik veya ekranda göründükleri gibi görünmüyor, Çıktı bozuk ise;

İlk olarak bilgisayarı ve fotokopi makinasını kapatıp açın, sorun devam ederse çalışan tüm uygulamalardan (programlar) çıkıp. Sadece print etmek istediğiniz programı çalıştırıp yazdırmayı deneyiniz. Tüm bunlara rağmen sonuç alamadıysanız driver (sürücülerini) kaldırıp tekrar yüklemeyi deneyiniz. Sorun devam ediyorsa servisle bağlantı kurun.

 


Yazdırma işi alışılmadık derecede yavaş.

Çalışan tüm uygulamalardan (programlar) çıkıp. Sadece print etmek istediğiniz programı çalıştırıp yazdırmayı deneyiniz.
Bir ağ yazıcısıysa ağda sorun olabilir.
Makineyi başka bir kullanıcı kullanabilir.

 

 

 


oki sayfa yazıcım lekeli yazıyor.

Orijinal Malzeme Kullanma Gerekliliği:
oki şerit kartuşlari, oki nokta vuruşlu yazma kafasi sistemlerinin orijinal bir parçasi olarak tasarlanmiştir. içinde kullanilan mürekkep yazici kafasinin üzerinde iken donmadan, tortu birakmadan herzaman temiz ve güvenli çalişmayi sağlar. 
orijinal oki şerit kartuşlari ile oki dot matrix yazicilerin; 
• Yazici kafasinin ömrü uzar. 
• Yazicinin sürücü sistemlerinin rahat çalişmasini sağlar. 
• En iyi baski kalitesi ve en doğru yazici işletimini sağlayabilir. 
• Yazıcı garanti şartlariniz devam eder.

Yazıcım baskı yapmıyor.

On Line göstergesini kontrol ediniz. Kapalı ise; On Line Tuşuna basınız. Buna rağmen baskı alamıyorsanız. Bilgisayarınız ile yazıcınız arasındaki kablo bağlantısını kontrol ediniz.

Yazıcım açık olduğu halde kontrol panelinde hiçbir gösterge yanmıyor.

Güç kablosunun yerine düzgün bir şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. Açma Kapama anahtarının gerçekten açık konumda olduğuna emin olunuz.

Yazıcım durum raporu basıyor ama bilgisayardan gelen verileri basmıyor.

Bilgisayar ile yazıcı arasındaki bağlantı kablosunu kontrol ediniz. Başka bir uygulamadan farklı bir dosya yazdırmayı deneyiniz. Sorun ortadan kalkıyorsa sorun çıkaran uygulama ile ilgili yazıcı ayarlarını kontrol ediniz.

Yazıcı baskıları tamamen siyah çıkıyor.

Lütfen Bilgitaş yetkili servis noktalarına başvurunuz.

Baskı üzerindeki görüntüler belirsiz veya bulanık.

Yazıcınızı ECO Baskı modunda olup olmadığını kontrol edin. Toner seviyesi düşük yoğunluğa ayarlı olabilir düzeltin.

Basılan karakterler doğru yerde değiller.

Kullandığınız dosya veya programı kontrol ediniz.

Yazıcımın ekranında “Replace Toner” mesajı çıkıyor.

Toner kartuşunuzda toner kalmamıştır. Lütfen yeni bir kartuş monte edin.

Yazıcımın ekranında “Install MK Toner” mesajı çıkıyor.

Yazıcınızın bakım setinin yenilenmesi gerekmektedir. Lütfen Bilgitaş Yetkili Servis noktalarına başvurun. Bakım Seti içerisinde; Drum, Developer v.b. parçalar bulunmaktadır.

Copyright © 2011 - 2018  EKOSİS Malatya Bilgitaş Bölge Bayi - Fotokopi, Yazıcı, Dijital Baskı, Doküman Yönetimi