Maliyet Kontrolü ve Güvenlik

Dijital baskının ilk yaygınlaştığı dönemde yazıcılar sadece ofis odalarında yerel olarak kullanılmakta ve baskı ihtiyacı olan her bir çalışan için ayrı bir yazıcı tahsis edilmekteydi. Bu şekilde tüm baskı işleri kolay ve güvenilir olarak yapılabilmekteydi. Bilgisayar ağlarının gelişmesi, çok fonksiyonlu yazıcıların ofis odalarından çıkıp koridorlara veya merkezi baskı odalarına taşınmasını da beraberinde getirmiştir. Bu gelişme ise, basılan tüm dokümanların herkes tarafından kolayca görülebilir ve rahatlıkla ulaşılabilir olması sakıncasını doğurmuştur.

 

Güvenlik zaaflarının yanı sıra, çalışanların ağ yazıcılarını kötüye kullanımı ve bunun takip edilememesi, merkezi çok fonksiyonlu cihaz kullanımı ile sağlanan ekonomik avantajı olumsuz etkilemekte, hatta renkli cihaz kullanımında masrafların eski yerel sisteme kıyasla artmasına dahi neden olabilmektedir.

MyQ tüm bu tehditlerin azaltılmasına yardımcı olup, tüm yazıcı ve kullanıcıların kontrol edilmesine olanak sağlar. Bununla birlikte çalışanlar için daha rahat ve verimli çalışabilecekleri bir ortam yaratır.

Temel Özellikler:

Güvenli Baskı ve Kopyalama: Kartlı veya PIN’li sistem ile güvenli kullanım

Gömülü Terminaller: HyPAS destekli Kyocera çok fonksiyonlu cihazlarla panel entegrasyonu

Harici Terminaller: Kyocera yazıcılarla veya diğer üreticilerin cihazları ile uyumluluk

Geniş Kart Okuyucu Desteği: Mifare, EM Marin, HID Proximity vb. temassız kartlarla uyumluluk

Detaylı Raporlama: Fotokopi ve yazdırma işlerini, kişi veya departman bazında raporlama

Follow-Me: Sisteme dahil herhangi bir cihazdan çıktı alabilme

Easy Scan: Kullanıcıya tanımlı klasör veya email adresine tek tuş ile tarama

Easy Fax: Faks sunucuları ile bütünleştirme

Kullanıcı Yönetimi:

- Otomatik kullanıcı oluşturma özelliği

- Active Directory, Novell ve Open LDAP ile kullanıcı eşitleme

- CSV dosyası ile kullanıcı eşitleme

- Otomatik PIN tanımlama ve email yolu ile kullanıcılara bildirim

Yazıcı Yönetimi:

- Mevcuttaki tüm yazıcıların taranarak kolayca sisteme eklenebilmesi

- Sistemdeki tüm cihazların durum takibi ve arıza raporlamasının yapılması

Baskı İşi Yönetimi:

- Zımbalama, duplex baskıya zorlama ve basılacak kopya sayısının belirlenmesi gibi özelliklerle baskı işlerini yönetebilme

- Web arayüzü kullanımı ile baskı işlerine önizleme yapabilme

- Kurallara bağlı olarak baskı işlerini silebilme, bekletebilme veya daha ekonomik bir cihaza yönlendirme

- Finans, muhasebe, yönetim gibi departmanlar için özel kuyruk oluşturabilme

Kullanıcı Erişimi

- Web arayüzü ve cihaz üzerinden kullanıcı girişi sonrası iş bekletme veya silme imkanı

Maliyet ve Raporlama

- Ağda bulanan tüm cihazları detaylı olarak izleyebilme

- Kredi ve kota kullanımı ile maliyetlendirme

- Proje bazlı maliyetlendirme

- Çeşitli rapor seçenekleri ile detaylı raporlama ve rapor otomasyonu

Equitrac Office / Express

Güvenlik ve Ekonomi...

Equitrac ile akıllı yazdırma sayesinde ikisine de sahip olun!

 

E -posta iletişimi, Web-tabanlı araştırma ve taranan PDF belgelerinin kullanıldığı bu dijital çağda bile,kağıt halen işletmeler için bilgi iletmede en tercih edilen yöntemdir. Ne yazık ki, pek çok çalışan kendi kişisel yazıcılarının, çok fonksiyonlu ağ yazıcılarına göre daha güvenli, kolay kullanımlı ve ekonomik olduğunu sanmaktadır. Onların bu yanlış tercihi “Yazdır” tuşuna her basıldığında para, zaman ve kaynak israfına neden olmaktadır. Equitrac Office / Express ile baskı atık ve maliyetlerini azaltabilir, çıktılarınızı en uygun yazıcıya yönlendirebilir, bunları yaparken de kullanıcılarınıza daha güvenli, kullanışlı ve gezici bir iş akışı sağlayabilirsiniz.

Equitrac, sektörde 30 yıldan fazla tecrübesi bulunan, tüm önde gelen fotokopi/yazıcı üreticileri ile uyumlu çalışan, dünya çapında 10.000’den fazla kuruluşu bulunan kurumsal baskı takip ve masraf yönetimi çözümüdür.

ÜRÜN ÖZELLİKLERİ:

Kurumsal baskı takibi ve masraf yönetimi

  • Tüm sistemlerde yazdırma, fotokopi, faks ve tarama takibi.
  • Merkezi yönetim araçları
  • Cihaz durumu takibi ve arıza raporlama

Embedded (Gömülü) çözümler

  • Kyocera ve diğer üreticiler için cihaz panelinden kullanım imkanı.
  • Embedded desteği olmayan cihazlar için Pagecounter seçeneği.
  • PIN numarası veya kart ile kullanım olanağı.

Bütünleşik çıktı yönetimi

  • Kurallara bağlı baskı yönlendirme ve yetkilendirme. (Zaman, cihaz, cihaz durumu, sayfa sayısı, renk gibi kriter seçenekleri)
  • Renkli kota belirleme özelliği.
  • Follow-You özelliği ile güvenli ve esnek yazdırma. Kullanıcılar herhangi bir Follow-You destekli cihazdan çıktılarını alabilir ve işler kullanıcılar cihaza kendilerini tanıttıktan sonra yazdırılır.

Kolay Yönetim ve Sistem Entegrasyonu

  • Uzaktan yönetim ve ayar araçları
  • Otomatik kullanıcı yaratma özelliği
  • Otomatik PIN yönetim sistemi
  • Active Directory ve LDAP ile kullanıcı eşitleme
  • Windows 2003-2008 Server, Netware, UNIX, Linux sunucu desteği
  • Macintosh istemci desteği 

Detaylı Raporlama

  • Özet, detay ve toplam etkinliği içeren çeşitli rapor formatları.
  • E-mail ile otomatik rapor üretim ve dağıtımı
  • Kişisel veya kurumsal bazda rapor özelleştirme
  •  Başka sistemlerde incelemek üzere CSV, XML export olanağı.

KYOCERA JOB ACCOUNTING

Kyocera'nın bu çözümünü destekleyen network yazıcı ve fotokopi ürünleri ile ücretsiz KYOCERA KM Net Viewer yazılımın kullanılmasıyla gerçekleştirilir.

Dokümantasyon takibi yapacak kişinin bilgisayarına KYOCERA KM Net Viewer yazılımı yüklenir ve ilgili ürünlerin kopya/tarama/faks/baskı sayaç bilgileri bu bilgisayar'da izlenir.

Copyright © 2011 - 2018  EKOSİS Malatya Bilgitaş Bölge Bayi - Fotokopi, Yazıcı, Dijital Baskı, Doküman Yönetimi